2014. július 1.

Festegetés, ismét

Elfogyott a fehér festékem, és pirosra is szükségem volt. Amikor hétfőn befordultam a megszokott festékutánpótlás helyemre az Egér úton, meglepődve konstatáltam, hogy a cég megszűnt. Jöhetett a keresgélés az interneten. Fehér festéket (ami teljesen hétköznapi Prism fényes fehér), szinte bárhol lehet kapni, azt még aznap sikerült is beszereznem. Nade a pirosat kikevertetni autó színűre, és flakonba töltetni? Végül ma sikerült találni egy helyet a XX. kerületben, a Kövesdi kft-t. Nagyon barátságosan és gyorsan elkészítették a színminta fényképe alapján a flakonokat, és már mentem is.

Tegnap csak fehéreket tudtam festeni; sorra vettem a homokszórásból elhozott, már lealapozott dolgokat, plusz elővettem a korábban már lefújt üzemanyag tankot. Ez utóbbit annakidején sajnos elég bénán sikerült megcsinálnom, és mostmár, sokkal több festéssel a kezemben sokkal szebbre meg tudtam csinálni. De először is le kellett csiszolni az előző festét során beledermedt szöszöket is. Plusz még a BIS kuplungpedált le kellett csiszolni és festni, hogy menjen a többihez majd.

Ma a hátsó lengőkar kiszerelésével kezdtem, ami megvolt 15 perc alatt/db. Nagyon áldom az eszem, hogy rézpasztát és zsírt használtam mindenhol, pikk-pakk lehetett dolgozni. A tisztítás, viszont nagy szívás volt megintcsak. Az alapozó már a lakatolás előtt felkerült rá, így viszont alvázvédőtől kezdve, karosszéria alapozó ködön keresztül, a szín ködjéig, plusz egy kis dzsuva és por, minden volt rajta. A két lengőkar plusz rugók megpucolása vagy egy másfél órámba telt, majd még ugyanennyi a festés, várva a száradásokra is. A rugók szép fehérek lettek, viszont hogy azt fújni milyen szívás! Bele sem gondoltam, hogy minden irányból körbe, minden irányba kell rá fújni, és kikerülhetetlen, hogy ne vesszen sok festék kárba... Most minden szárad, majd jöhet a visszaszerelés, összeépítés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése