2014. június 30.

Meglett az önindító is

Szinte új!
Vasárnap este, levezetésnek összeraktam az önindítót. Miután ebbe mégtöbb zsír kellett mint a generátorba, még nehezebb volt ügyelni arra, hogy ne tapizzam teljesen össze a tiszta felületeket. Gyorsan még kipróbáltam egy elfekvő aksival: gyönyörűen kattant, és pörgetett. Illetve fröcskölte magából a zsírt... és takaríthattam megint egy kicsit. A generátort is végigmértem ellenállásmérővel, és megnyugvással konstatáltam, hogy a tekercsek is, és a dióda híd is épek és működnek.

Cseppkövek
A steck lámpa megint alkotott egy meglepőt: egyszercsak kiégett. Most teljesen magától. Hogy ki tudjam cserélni az izzót hagytam kihülni. Ennek a következménye pedig valami olyasmi lett, amit még sohasem láttam: az égőn belül wolfram-oxid csepkövek keletkeztek. Muszáj volt lefotózni, mielőtt kicseréltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése