2014. június 17.

Már a rezgése sem a régi!

Jobb oldal tiszta
Naná hogy nem, hiszen tettem aktívan érte hogy ne legyen! Csináltam is összehasonlító videót, amit itt a végén meg lehet tekinteni. Node hogy mivel is töltöttem a hétfő estét?

Fojtattam a jobb oldali ajtó összeszerelését: ablakemelő be, majd ki, mert előbb az üveget kell. Végül ablakemelő szerkezet megint be, és az elülső síndarabot is. A szívás az, hogy az üveg és a bozden csatlakozó kettévált, így kijár belőle az üveg. Egyszerűen elöregedett az a gumidarab, ami egyben tartotta. Vagyis tolni lehet vele az ablakot (felhúzni), de lehúzni nem, mivel a sínben jobban szorul, mint amennyire a nagytatányi záróizomzatú gumiban az üveg. Majd még valamit kezdeni kell vele.

Már kevésbé rezeg
A baloldali ajtó összeszerelése már ment pikk-pakk, habár a zár ki- és beszerelés 3 perc volt, az a fránya belső kallantyú a nőgyógyászoknak való szerelhetősége miatt vagy 27 percet igényelt. Mindenesetre ment minden majdnem simán, amikor is az ablakemelő szerkezet zsinegje irdatlan dörzsölő hangot nem adott. Tanúság: a kábelt meg kellett csavarni a másik irányba hogy jó legyen. Összességében 1:48 perc alatt (stopper volt) össze is állt.

Utána jött a jobb oldali fenéklemez tisztogatása, majd egy nagyméretű STP Gold lemez méretreszabása. Ezzel elbíbelődtem egy darabig, mivel közel sem triviális a fenéklemez formája, amire rá kellett domborítani, és mindenáron egy darabból akartam megoldani (szebb is, no meg a víz sem fog így alámenni... talán...).

Majd megcsináltam a harmadik összehasonlító videót, amin összevágva lehet hallgatni az ajtócsapódások közötti különbségeket:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése