2010. augusztus 26.

János új cipői

Miután múlt héten lehomokfúvattam és le is alapoztam egy pár alkatrészt, a felnik festésével kezdtem, hogy ne álljanak sokáig a gumisnál a leszedett gumik. A hosszú hétvége alatt szép kényelmesen meg is száradtak. Kedden így hát a gumishoz vezetett első utam, majd szerdán el is hoztam őket.

Időm tegnap nem volt, így hát ma próbáltam fel Jánosra a megújult cipőit. A dísztárcsák még csak alapozva vannak. Azonnal meg is fogalmazódott bennem, hogy azoknak muszáj feketének lenniük. (Ezt majd még később befestem). Illetve, hogy mennyire vagány volna a gumin a Debica feliratot fehérrel kiemelni. Végső soron, úgy saccolom hogy gumi le-fel szereléssel együtt az egész felni felújítási projekt valahol 3500-4000 Ft/kerék környékén állt meg, alapozó + festéket, homokfúvást is beleszámolva.

Miután a lakatolás megállíthatatlanul közeleg, folytattam a motortér ürítését. Mostanra már egyetlen egy műanyag biszbasz sem lóg ki belőle, lehet majd festeni egyből. Egy alapos pucolás azért még ráfér...

A kerék felpróbálása után azért biztos ami biztos, megtekintettem a fékeket is. A betétek nincsenek elkopva, belül nem korrodált (csak a felfüggesztő rugók). Tehát a fék alaplapokon kívül úgy fest mást nem kell cserélni, illetve a doboknak is elegendő lesz egy csiszolás + festés. (Persze hőálló festékkel!) Holnap jöhet az ajtók szétkapása.

1 megjegyzés:

  1. Tök jó olvasni más felújítási munkáit. Jól el vagyok ugyan késve, de ilyen 1K-s aeroszolos festékekben ne nagyon bízz, sokáig nem fogják bírni. Na olvasok tovább. :):)

    VálaszTörlés