2010. augusztus 18.

János "lebeg"

A napot azzal kezdtem, hogy alábakoltam az autót. Gyorsan leszedtem a kerekeket, majd irány a gumis, hogy megszabadítsa a gumiktól a felniket. 5 kerék (merthogy a pótkereket is vittem) került 1500 Ft-ba. Délre kellett értük mennem. Nem sok idő, de amit lehetett még összeszedtem...

... merthogy miután magamhoz vettem a felniket, indultam is nyomban a homokfúvóshoz. Vittem a tankot, fedő és burkoló lemezeket, váltó alagutat. Ezekért majd holnap kell mennem, reggel.

Sajnos, ahogy a képeken látszik az egyik felni gyakorlatilag menthetetlen.

Délután frissen sült ifjú polskis barátom segítségével a motort bontogattuk. Valójában elsősorban az olyan nagyobb részegységekhez akartam hozzáférni, mint pl.: hűtő ház, generátor, karburátor, benzin pumpa.
A legtöbb sima ügy volt, kivéve a generátort. A 4 csavar közöl az egyiket egyszerűen nem sikerül kitekerni (felső, elülső). A hűtő házat ennek hiányában is elég nehéz volt szétszedni, de azért megoldottuk. Nyilván ezek az elemek egy későbbi csiszolókörbe kerülnek be.

Ezen kívül, miután holnap a cuccaimat fém tisztán kapom vissza, a festést is elő kellett készíteni. Találtam a garázsban egy szélvédett, jól eldugott, mindentől távol eső sarkot, és helyet ahol majd száradhatnak az alkatrészek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése