2010. augusztus 15.

Folytatás...

A Polski felújítás folytatódik! Elkezdtem folytatni a felújítást. :) Kijöttek a kábelkötegek elölről, kiszedtem a kilométer spirált, a gázpedált, és...

...a bitumen lapokat felkapargattam a padlóról és hátsó ülés alól. No ennél a pontnál volt nagy b@*megelés! A lenti képen látható, hogy azért több helyen van gond, mint gondoltam elsőre. Itt már a küszöbök cseréje is bejött a képbe, ezenkívül kiderült hogy a baloldalt is elérte a rozsda végzete, sajnos.

És most jöjjön leírása annak, hogyan NE szereljük ki a benzintankot: először is, ne foglalkozzunk a beöntő csővel, mert az úgysem lesz útban! (Dehogynem!) Aztán ne szívjuk le a teletank benzint, mert felesleges! (Úgy is kiömlik orrán száján végül) Végül pedig nehogy alátámasszuk a tankot valamivel, miközben a szerelőaknában görnyedve próbáljuk lecsavarozni, mert úgy is elbírjuk! (Csak tartani kell, és a szerszámok sincsenek kéznél). A végeredmény? A szerelőaknában szitkozódva, tizenháromszor leizzadva, fél lábbal kotorászva valami támaszték után, benzinben fürdünk. Na ilyenkor nem jó rágyújtani!

Végül csak kijött! Elsőre egészen jó állapotúnak tűnt, aztán az alján lévő megkövült bitumenes alvázvédő kapargatásával feltárult a valóság: rozsda, rozsda hátán. Szerencsére jobbára felszíniek, amit csiszolótárcsával és rozsdaoldóval szépen el lehetett távolítani. De ha már helyenként fém tiszta lett le kellett alapozni. Ez látható az első képen (már félig le van alapozva).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése