2012. október 20.

Felbakolás, ismét...

Megjelent egy kuka a garázsban. Na nem a Hófehérke és a hét törpéből, ez megtömhető FKFV-s. Fél óra alatt teletömtem lim-lommal, így lett egy kis hely hogy tudjam mozgatni Jánost, és hogy a fal mentén felstócolt alkatrészeitől meg lehessen moccanni.

A nagy rámolásban a kezemügyébe akadt a lakásban annakidején fel nem használt ablak szigetelőgumik maradéka. Ez új ötletet adott, hogy a szétmállott, megsemmisült szivacs réskitöltőket mivel pótoljam. :) Az első darabok a hátsó kopoltyúk lettek amin kipróbáltam, a képeken látható sikerrel! Egészen jól tömítenek!

Ezenkívül hátratoltam Jánost, rá az aknára, felemeltem, felbakoltam és elkezdtem a régi fékcsövektől megszabadítani. Első lépésként a hátsó fém fékcsőelosztót kellett kibontani... ez annyira még nem volt nehéz, csakhogy a csövek bele vannak rohadva. Az autóból kirángattam ugyan, de szétszedni még nem tudtam, előbb a vastag bitumenrétegtől szabadítottam meg. Éjszakára azért a biztonság kedvéért beáztattam benzinbe. Remélem majd a csavarlazító beindítja... ugyanis az elosztóból nem rendeltem. Csövekből van mindegyik.
Fékcső pók, középen a megszerzendő elosztó
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése