2012. szeptember 25.

A lökhárító

Ahogy korábbi bejegyzésemben már említettem, króm lököst már sikerült szereznem, viszonylag kultúrált állapotút. Mostanra sikerült egy hátsó tartóelem-párt is kerítenem (az első még mindig hiányzik). A távtartó cső plusz a csavar viszont még hiánycikk volt. Ígyhát úgy döntöttem, hogy méretre vágok egyet a már meglévő fűtés rézcsőből, a csavart pedig kapupánt csavarral helyettesítem.

A cső vágásához összeszereltem a Matchban annakidején akciósan vett flex álványt, befogtam a flexet, és este 9kor meg is ejtettem az első két bemetszést. Annyira rövid ideig tartott a hangoskodás, hogy senki ingerküszöbét nem lépte át. Elkezdtem felszerelni a lökhárítót, ámde kiderült, a kapupánt csavar túl hosszú, hogy a csőkulccsal meg tudjam húzni a csavart a végében, ígyhát kicsivel este 10 előtt ismét két rövidet sikított a flex, majd lapítás... senki...

Az első lökhárítót felszerelni kicsit körülményesebb lesz, oda vágnom/alakítanom kell majd valami tartószerkezet utánzatot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése