2010. szeptember 2.

Rohangálós, szerintem...

Alakulnak a dolgok! Ma elvittem Mogyoródra a fékdobjaimat, hogy felszabályozzák, és lecsiszolják homokkal (16e Ft lesz, holnapra kész). Hazatérve leszereltem a fékalaplapokat is, hogy holnap a tegnap beadott apróságok mellé még hozzátegyem a homokfúvásos körhöz (a képen látható állapotok uralkodnak).

Azért döntöttem végül is a felújítás mellett, mert a motopol.hu -tól megrendeltem még 18-án az újakat, viszont tegnapig semmi hír sem volt felőlük (ekkor is én hívtam fel őket, hogy most már lassan szükségem volna az alkatrészekre). Ekkor azt mondták, hogy "igen, köszönjük, látjuk minden megrendelt tételét, de sajnos fogalmunk sincs mikorra tudjuk beszerezni", a weblapon kiírt 2-3 nappal ellentétben (ezt már én tettem hozzá). Hogyha véletlenül mégis befut, lesz egy felújított fékalaplap készletem is.

Az első kerékagy kiszerelése könnyebben ment mint gondoltam: egy sima 22-es csőkulccsal elég erőt lehetett kifejteni hogy a nyakas anya beütött peremét áttekerjem a horpadáson. Viszont az sehol sem volt leírva, hogy a porvédő harangot csak simán le kell feszegetni, és vagy 10 percen keresztül erőlködtem a csavargatásával... :) Ezt is megtanultam.

Közben hívtak Dunakesziről, hogy elkészültek a lengőkarok és rugók. Holnap még rohangálósabb napom lesz: újabb alkatrészek a közeli homokfúvóhoz el, festék + alapozó megvesz, lengőkarokért el, fékdobokért el, haza, fékdobokat lefúj. Hétfőn pedig megint csak festés, akkor a közeli homokfúvó elkészíti a lengőkar kengyeleket, motor légterelő burkolatokat, fék alaplapokat. Szerda reggelre minden festésnek meg kell száradnia, hogy össze tudjam rakni a futóműveket, hogy csütörtökön szállíthatóvá váljon János! Pörögnek az események!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése