2010. szeptember 7.

Így lesz a Golf farmotoros :)

Vasárnap szereztem egy pótmotort, hogy majd a sajátomat ha levizsgázott János fel tudjam újítani. Mikre nem jók az ISO-FIX pontok egy autóban... :)

Hétfőn elhoztam a homok-szórt alkatrészeket, és gyakorlatilag az egész napomat festéssel töltöttem. Meg is lett az eredménye. Pár bejegyzéssel leljebb megtekinthető milyenen voltak a fék alaplapok. :)

A jobb oldali képen még csak a fém-tiszta felülettel látszanak, azonban az alapozó után fehér színt kaptak. A turbinaházat fekete hőálló festékkel fújtam le, mert már elegem van hogy a blokk csatlakozásánál mindig rozsdásodik.

Tovább szereltem kifelé az aprólékokat az autóból, most már a bal ajtó is üres, és a pedál sort is a fő fékhengerrel együtt kiszedtem. Erre is rá fér majd egy felújítás. Ugyanakkor hogy a holnapi nap felkészüljek a szállításra, az első futóművet összeraktam.

Szépen pucolás, zsírozás, csavarokat rézpasztával beken, összerak. mindez képekben:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése