2012. augusztus 31.

Szélvédőt mostam... kádban...

És izomlázam van, nem kicsit, hanem nagyon! Azt hittem fél óra alatt végzek... ebből 3 óra folyamatos kádba görnyedés lett. 4 kádnyi mocskos retek vizet engedtem le. El sem akartam hinni, hogy egy-egy gumi kéderben ennyi mocsok fel tud gyűlni.

Fél éjfélre már vissza is értem a garázsba, izzadtan, hulla fáradtan. Eredeti terveim szerint, eddigre már régen végeznem kellett volna a szélvédők helyrerakásával is, ehhez képest azon kezdtem töprengeni, hogy egyáltalán nekiálljak-e. Aztán a kitűzött cél orrom előtt lebegése győzött, és nekiveselkedtem. Életemben először, szélvédőt szereltem a helyére, és nem is egyet, kapásból négyet! Természetesen mondanom sem kell, a 126biblia nagy segítségemre volt, amit már délután végigtanulmányoztam a teendőkkel kapcsolatban.

Elsőnek a hátsóval kezdtem. :) Annál kisebb már csak a hátsó oldalablakok voltak, viszont ehhez fértem hozzá a legkényelmesebben, és az oldalablakok helyén még be tudtam nyúlni, hogy a munka kényelmesebb legyen. Egészen meglepően jól ment addig, amíg a zsineg hosszában el nem vágta egy jó hosszú darabon a kédert. Basszus, vehetek belőle újat! Grrrr... kicsit későn vettem észre a turpisságot, de nagy tanúság volt.

A többi már ment, mint az olajozott istennyila... az első szélvédő volt az utolsó darab, az már 10 perc alatt a helyére került. A képeken hogyha nem nagyon látszanak az üvegek, az azért van, mert nagyon tiszták. :) De ott vannak... talán egyiken-másikon látszik, ahogy megcsillan a fény...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése